La Fira Internacional del Llibre Infantil de Shanghai (CCBF) tindrà lloc del 9 a l’11 de novembre de 2018.

La Federación de Gremios de Editores de España, en col·laboració amb l’ICEX i l’Oficina Econòmica i Comercial d’Espanya a Shanghai, organitzarà per primera vegada la participació d’editorials a la China Shanghai International Children’s Book Fair – CCBF.

El termini per a la presentació de sol·licituds d’aquesta convocatòria ha finalitzat.

Es disposarà d’un espai que estarà situat en l’àrea de venda de drets, d’accés exclusivament professional, sota el nom de Libros de España / Books from Spain. Les empreses participants disposaran d’una taula per a reunions de treball i prestatges per a exposició de llibres.

Poden participar les editorials i agències literàries amb catàleg de venda de drets de literatura infantil, projectes de coedició i packagers.

La quota de participació s’ha fixat en 1.100 euros per editorial (10% IVA inclòs) i els participants rebran per part de la FGEE una bossa de viatge de 950 euros per empresa, que es farà efectiva després de l’activitat.

La participació inclou:

• Contractació de l’espai a ocupar
  • Decoració i mobiliari bàsic
  • Acreditació d’entrada a la fira
  • Transport dels llibres per a exposar (fins a 25 quilos)
  • Promoció a clients potencials de la zona mitjançant mailings informatius

Les empreses interessades hauran de seguir les instruccions, complir les condicions de participació fixades i formalitzar l’imprès corresponent que cal enviar directament a l’ICEX, segons s’indica a la convocatòria.

El termini d’admissió de sol·licituds acaba el dia 2 de juliol de 2018.

Contacte:

Per a consultes i aclariments addicionals:

Cristina Abelenda
Departamento de Industrias Culturales de l’ICEX
Telèfons: 91 349 18 64
Correu-e: Cristina.Abelenda@icex.es
Web de l’ICEX: www.icex.es

Pàgina web de la fira: www.ccbookfair.com/en