Taller pràctic de drets d'autorEl Gremi d’Editors de Catalunya organitza el taller de formació, “Taller pràctic de drets d’autor” de vint hores de durada, i que tindrà lloc a les seves instal·lacions. El taller començarà el dimarts a la tarda, de 16.00h a 20.00h.

Els interessats ja poden cursar la inscripció clicant l’enllaç situat a la part inferior d’aquesta pàgina.

Dades del curs:

• Durada: 20 hores
  • Periodicitat: Cinc sessions de 4 hores
  • Dates: Els dimarts de maig i juny (7, 14, 21, 28 de maig i 4 de juny)
  • Horari: de 16:00h a 20:00h

Objectiu:

Atès que es tracta d’un taller pràctic, el temari que es proposa no constarà de blocs aïllats en el qual el contingut s’exposa de manera magistral, sinó que a partir de casos pràctics i consultes que els assistents ens proposeu durant les sessions, s’anirà desgranant la fonamentació jurídica i les explicacions pertinents per comprendre de manera clara i ràpida els principis que regeixen els drets d’autor.

És molt important que durant la primera sessió del taller ens exposeu les vostres consultes, exemples o dubtes.

Programa:

1a sessió:

1. Presentació del taller i exposició dels objectius
  2. Primera posada en comú de casos pràctics, consultes, dubtes, casos reals, etc. dels assistents
  3. Introducció als drets d’autor

2a sessió:

1. Resolució dels primers casos, dubtes, consultes agrupades per temes
  2. Determinació dels errors comesos
  4. Drets patrimonials / econòmics

3a sessió:

1. Resolució de casos, dubtes, consultes agrupades per temes
  2. Determinació dels errors comesos
  4. Les APPs i el dret d’autor

4a sessió:

1. Resolució de casos, dubtes, consultes agrupades per temes
  2. Determinació dels errors comesos.
  3. Propostes i opcions alternatives
  4. L’explotació de les APPs.

5a sessió:

Simulació d’un cas “real” en el qual els assistents hauran de participar en el desenvolupament d’una APP en la qual s’integraran, en la mesura del possible, tots els aspectes treballats durant les sessions anteriors; és a dir, des de l’inici del desenvolupament fins a la seva explotació internacional.
Objectiu: assimilar tots els coneixements adquirits a través de casos reals, de la normativa aplicable, alternatives legals, opcions més avantatjoses.

Docent:

Silvia Sánchez – Jurista especialitzada en propietat intel·lectual i col·laboradora en diversos despatxos d’advocats.

Ha impartit classes com a professora experta en propietat intel·lectual a la UOC Oberta Publishing i a la Universitat d’Alcalà.

Preus:

• Import associat: 300 euros (100% bonificable a càrrec dels crèdits de bonificació de l’empresa)
  • Import no associat: 339 euros (100% bonificable a càrrec dels crèdits de bonificació de l’empresa)

Inscriu-te!

Feu clic sobre el següent botó d’enllaç per formalitzar la vostra inscripció al curs “Taller pràctic de drets d’autor”: FORMULARI

Si l’empresa així ho desitja, el Gremi podrà gestionar els procediments administratius amb la Fundació Tripartita, per tal que puguin bonificar-se totalment o parcial la formació realitzada. Per a empreses associades, el cost de les gestions administratives inherents al procés de bonificació serà de 0€. Per a empreses no associades, el Gremi facturarà el 10% del cost del curs en concepte de gestió administrativa de la bonificació. Per a més informació, poseu-vos en contacte amb la Secretaria del Gremi: formacio@gremieditors.cat