Curs GremiEl Gremi d’Editors de Catalunya organitza novament el curs de formació, “Exportar talent: RENDIBILITZAR LES FIRES INTERNACIONALS”,  de quatre hores de durada amb taller inclòs, i que tindrà lloc a les seves instal·lacions. El curs es farà dimecres matí, de 9 a 13.30 hores i l’impartiran Carlota Torrents i Natàlia Berenguer.

ATENCIÓ! Curs aplaçat, properament us informarem de la nova data

Dades del curs:

• Durada: 4 hores
  • Periodicitat: 1 sessió de 4 hores
  • Dates: Dimecres 14 de març
  • Horari: de 09.00h a 13.00h

Programa:

Fa anys que som conscients de la importància d’internacionalitzar les nostres empreses, ja sigui per comprar o per vendre. Editorials i agències literàries participem de fa anys a diverses fires internacionals del llibre, però ho fem prou bé? Ens organitzem amb eficàcia? Ens és rendible la despesa? És veritat que cal preparar-se amb molts mesos d’antelació o és una llegenda? Com puc minimitzar l’impacte del volum de feina i el cost que suposa la participació a una fira?  Això i més s’intentarà explicar en aquesta formació.

PRE-FIRA:

1. Objectius: comprar o vendre?
  2. El calendari: previsió i organització. El compte enrere

A LA FIRA:

1. A la fira
  • Taula o stand propi
  • Itinerància
  • Stand-check
  1. Agenda
  • Preparació, organització i seguiment
  1. Material de venda o difusió
  • Què mostro? Què dono?
  • Catàlegs, fulletons, postals…
  1. La cita. Taller
  • Tipologia de cites
  • Com afrontar una cita
  • Els perfils de l’altre

POST FIRA:

1. Following-up: rendibilització i fidelització de la fira.

Docents:

CARLOTA TORRENTS

Agent literària a Asterisc Agents. Sotsdirectora del Màster en Edició. Editora a Verdaguer edicions

Cocreadora del Què llegeixes. Ha estat vinculada al món dels llibres i la cultura des de sempre. Ha treballat a diverses cases editorials i va ser directora d’Eumo Editorial.

Com a gestora cultural ha treballat a la Institució de les Lletres Catalanes durant quatre anys on va participar en campanyes com L’Any del llibre i la Lectura, 2005, Cap a Frankfurt quan Catalunya va ser convidada a la Fira de Frankfurt l’any 2007. Ha estat cocreadora de la plataforma de lectura més gran del país, Què llegeixes i actualment és sotsdirectora del Màster en Edició de la BSM_UPF, del qual en va ser alumna. Per continuar fent dits, com ho faria un pianista, fa d’editora a Verdaguer Edicions.

NATÀLIA BERENGUER

Agent literària a Asterisc Agents.

Coneix el món editorial des de les dues vessants, l’editorial i el d’agència. Agent literària en els darrers 9 anys a Sandra Bruna Agència Literària, va treballar abans 5 anys a l’Editorial Planeta de Grup Planeta després d’haver cursat el Màster en Edició de la UPF Barcelona School of Management. Fa anys que participa en fires i sempre diu que encara ha d’arribar el dia que hagi deixat de passar-s’ho bé parlant de llibres i autors amb els editors. El dia que hagi deixat de passar-s’ho bé parlant de llibres i autors amb els editors.

Preus:

• Import associat: 52 euros (100% bonificable a càrrec dels crèdits de bonificació de l’empresa)
  • Import no associat: 69 euros (100% bonificable a càrrec dels crèdits de bonificació de l’empresa)

Programa:

Inscriu-te!

Feu clic sobre el següent botó d’enllaç per formalitzar la vostra inscripció al curs “Taller: Exportar talent: Rendibilitzar les fires internacionals”: