JORNADA SDEL’Institut Català de les Empreses Culturals, a través de l’SDE (Servei de Desenvolupament Empresarial), ha organitzat una jornada sobre Sostenibilitat i canvi climàtic: un nou repte per a la cultura, que tindrà lloc dilluns 27 de novembre de 2017.

Es tracta d’una sessió sobre gestió cultural i sostenibilitat ambiental, amb l’objectiu de sensibilitzar i mobilitzar el sector cultural i creatiu entorn d’un dels reptes globals més importants del segle XXI: el canvi climàtic.

• Som conscients de l’impacte ambiental del sector cultural?
  • Com podem rebaixar la petjada ecològica de la nostra empresa o entitat cultural?
  • Pot suposar una oportunitat ajustar aquests paràmetres?
  • Com podem desafiar el canvi climàtic des de la cultura?
  • El sector cultural pot actuar com a catalitzador i contribuir al canvi que el planeta necessita?

La sessió està adreçada a professionals del sector cultural i creatiu, gestors de projectes, equipaments culturals, institucions públiques i privades de l’àmbit cultural i altres agents del sector.

La programació és molt plural i inclou uns blocs sectorials per la tarda que de ben segur seran d’interès.

Objectius:

• Contextualitzar i introduir el concepte de sostenibilitat mediambiental.
  • Sensibilitzar i mobilitzar el sector cultural i creatiu perquè comencin a incorporar criteris de gestió cultural sostenible.
  • Mostrar casos de com es porta a la pràctica la sostenibilitat mediambiental i quins són els resultats i els beneficis a llarg termini.
  • Explorar i debatre sobre el rol del sector cultural com a agent transformador i el seu paper fonamental en resposta al repte del canvi climàtic i els desafiaments mediambientals
  • Interpel·lar el sector cultural i creatiu

Consulteu el programa AQUÍ

• HORARI
    27 de novembre de 2017
    De 80.30h-17.30h
  • ESPAI
    Auditori del CCCB
    Carrer de Montalegre, 5
    Barcelona 08001
  • INSCRIPCIONS
    En cas que algú no hagi participat mai en un curs de l’SDE, per tal de poder-se inscriure a la sessió corresponent, abans haurà de registrar-se al web de l’SDE (espai rosa de dalt a la dreta, Dóna’t d’alta). En cas de tenir algun problema, el telèfon de contacte de l’SDE és el 93 556 51 99.

Informació d’interès: