SESSIÓ INFORMATIVA SOBRE LIBRIREDEl Gremi d’Editors de Catalunya ha organitzat una sessió informativa per tal de donar a conèixer la nova versió de LibriRed amb més prestacions per a l’anàlisi editorial (nivell d’estructura, prestacions i creixement respecte a punts de venda).

• Nova presentació de les pantalles amb l’objectiu de facilitar la comprensió i utilització de les diferents prestacions tant en l’anàlisi de la pròpia editorial com del mercat interior
  • Més prestacions tant a nivell de pantalles com a la barra de seleccions que amplien la informació en l’àmbit editorial i del mercat interior
  • En els dos darrers anys la mostra ha crescut en més de 200 punts de venda i el procés d’incorporació de llibreries segueix

LibriRed és una eina d’anàlisi i coneixement del mercat del llibre a Espanya creada amb l’objectiu d’aportar una major eficiència als processos de producció, distribució i comercialització del llibre i garantir un millor servei al client final.

Es va posar en marxa a finals de 2014 amb la col·laboració del Ministerio de Educación, Cultura y Deporte. Neix com un projecte conjunt de CEGAL i la Cambra del Llibre de Catalunya, desenvolupat pel Grupo Trevenque. Actualment CEGAL assumeix la direcció del projecte, amb l’únic objectiu d’enfortir l’eina i fer més eficient la seva gestió.

PONENT: Gerard Nahm

Aquesta sessió informativa tindrà lloc el dia 14 de juny (dimecres), a les 10.00h., a la seu social del GEC (carrer València, 279, primera planta).

NOTA IMPORTANT: Per tal de garantir una correcta organització de l’acte, és imprescindi­ble que feu la inscripció telemàtica mitjançant el botó “INSCRIPCIÓ”. Cal fer una inscripció per a cada persona de l’empresa que hi vulgui assistir.