sessio-informativaEls nostres assessors fiscals, Durán-Sindreu, Asesores Legales y Tributarios S.L.P., han organitzat una sessió informativa sobre temes fiscals tenint en compte les consultes més habituals que reben al seu despatx dels nostres agremiats i les darreres novetats fiscals i tributàries.

PROGRAMA:

• Règim especial d’IVA aplicable al serveis prestats per via electrònica
  • Tipologia de rendes derivades de drets d’autor: rendes del treball, d’activitats econòmiques o capital mobiliari
  • Possible equiparació tipus impositiu llibre físic i electrònic: situació actual
  • Altres temes d’interès

PONENT: Gorka Alonso-Cuevillas

Aquesta sessió informativa tindrà lloc el dia 31 de maig (dimecres), a les 10.00h., a la seu social del GEC (carrer València, 279, primera planta).

NOTA IMPORTANT: Per tal de garantir una correcta organització de l’acte, és imprescindi­ble que feu la inscripció telemàtica mitjançant el botó “INSCRIPCIÓ”. Cal fer una inscripció per a cada persona de l’empresa que hi vulgui assistir.

FORMULARI