El Gremi d’Editors de Catalunya organitza la 2a edició del curs de formació bonificada, Màrqueting digital per editorials”, de deu hores i trenta minuts de durada, i que tindrà a través de l’aula virtual ZOOM.

 Dades del curs:

  • Durada: 10 hores 30 minuts
  • Periodicitat: 7 sessions de 1 hora i 30 minuts
  • Dates: Del dimarts 21 al dijous 14 d’octubre (12 d’octubre no hi haurà sessió per festivitat)
  • Periodicitat: dimarts i dijous
  • Horari: de 18.00h a 19.30h

Objectius:

Entendre, des de les particularitats del nostre sector, l’entorn tecnològic en el que es desenvolupa l’ecosistema digital, i com definir l’estratègia digital que millor s’adapti a nosaltres. Comprendre els diferents paràmetres que formen part de l’elaboració d’un pla de màrqueting digital i que ens permetran definir una estratègia adequada per la nostra editorial. Adquirir una visió global de l’entorn digital i comprendre’n els conceptes claus.

Programa:

Primera sessió:

  • L’entorn digital al sector editorial: entendre les circumstàncies especifiques de màrqueting i negoci al nostre sector i als directament relacionats.
  • El model de màrqueting digital i l’entorn tecnològic en el qual es desenvolupa.

Segona sessió:

  • El Funnel en detall: conceptes claus de cadascuna de les fases (marca i reputació, tràfic, conversió i fidelització).

Tercera sessió:

  • Buscadors i conceptes bàsics per una bona estratègia de posicionament (les metadades i el SEO).
  • Web i e-commerce: elements claus per una arquitectura i uns continguts optimitzats.

Quarta sessió:

  • Estratègia de continguts: tipus, formats, canals, audiències.
  • Xarxes socials: visió global, claus per definir l’estratègia que millor ens encaixi.

Cinquena sessió:

  • Publicitat digital: conceptes clau SEM i Paid Media.

Sisena sessió:

  • Com treure-li profit a la base de dades: CRM, eMail màrqueting.

Setena sessió:

  • Mesurar per millorar, un cicle que no s’atura. Mètriques i principals KPI’s.

Docent:

consultora-eva-guellEva Güell, consultora de desenvolupament de negoci i marketing digital. Ha estat responsable digital a la Divisió Editorial del Grup Planeta i a Anagrama, i liderat departaments i projectes de marketing a diverses editorials i distribuïdores. És professora del Màster en Edició de la UPF Barcelona School of Management.

Preus:

  • Import associat: 147 euros (bonificable a càrrec dels crèdits de formació de l’empresa)
  • Import no associat: 198 euros (bonificable a càrrec dels crèdits de formació de l’empresa)

Instruccions de connexió:

Utilitzarem la plataforma ZOOM Cloud Meetings, que és una aplicació gratuïta de videotrucada que es descarrega pel mòbil (Apple Store / Google Play) i també per l’ordinador o tauleta. Aquesta aplicació l’haureu de descarregar per tenir accés al servei.

Abans de l’inici del curs us farem arribar al correu electrònic que ens hagueu facilitat, un enllaç directe per connectar a la formació online, també una ID i una contrasenya per si connecteu directament a Zoom. Comproveu els requisits del sistema (àudio i vídeo) per evitar problemes de connexió. Connecteu-vos quan rebeu les instruccions , 15 minuts abans de l’inici, per comprovar que tot funciona correctament.

Funcionament de les classes:

  • S’iniciarà la sessió amb puntualitat
  • Posteriorment rebreu la presentació del curs

Inscriu-te!

Feu clic sobre el següent botó d’enllaç per formalitzar la vostra inscripció al curs 2a edició “Màrqueting digital per editorials”: FORMULARI

Si l’empresa així ho desitja, el Gremi podrà gestionar els procediments administratius amb la Fundació Tripartita, per tal que puguin bonificar-se totalment o parcial la formació realitzada. Per a empreses associades, el cost de les gestions administratives inherents al procés de bonificació serà de 0€. Per a empreses no associades, el Gremi facturarà el 10% del cost del curs en concepte de gestió administrativa de la bonificació. Per a més informació, poseu-vos en contacte amb la Secretaria del Gremi: formacio@gremieditors.cat