Estand de l’ICEC a la FIL 2016

El Gremi d’Editors de Catalunya estarà present a la Feria Internacional del Libro de Guadalajara “FIL 2017” amb un estand paraigües institucional del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya que estarà a disposició de les empreses i entitats del sector del llibre de Catalunya. La fira tindrà lloc del 25 de novembre al 3 de desembre de 2017. Més de 2.000 segells, editorials de 47 països i més de 20.000 professionals involucrats en el món editorial en espanyol es donen cita en aquesta ciutat mexicana.

Els dies de la fira dedicats als professionals són 27, 28 i 29 de novembre, de 9.00h a 17.00h. Durant la resta de jornades de la fira, l’estand institucional continuarà obert. En aquesta 31a edició de la Fira, Madrid serà la ciutat invitada d’honor.

Lema-FIL-castellano

Característiques de l’estand

• Espai d’exposició de llibres i catàlegs
  • Espai de reunió
  • Llistat de totes les empreses acreditades a la fira
  • Publicació de les dades de l’empresa i dels participants al catàleg oficial de la fira

Participa-hi!

Les inscripcions a l’estand català de la FIL s’ha de realitzar directament a través de l’ICEC, tot seguint aquestes instruccions:

• Escriviu un correu electrònic a icec@gencat.cat per tal que us facilitem la documentació necessària
  • Ompliu la documentació facilitada i envieu-la a la fira, amb còpia a nosaltres
  • L’ICEC es farà càrrec del cost de les acreditacions

La inscripció dóna dret a:

• Una acreditació per accedir a la fira durant tots els dies de celebració
  • La publicació de les dades de l’empresa en el catàleg d’expositors i de professionals
  • Accés a les taules de treball i als serveis del Centre de Negocis per a professionals

Data límit d’inscripció: 9 de juny de 2017

Molt important: No heu de gestionar l’acreditació al web de la fira.

Pàgina web oficial de la fira: www.fil.com.mx

Departament-Cultura